środa, 12 września 2012

siódmy dzień

Ciężko jest wtedy wstać i znaleźć sens dalszej egzystencji. Ale ja Ci mówię: Wstań i walcz. To Twoje życie, Twój największy skarb.
[...]
Nie poddawaj się, choć nie wierzy w Ciebie nikt, oprócz Ciebie, nawet gdy nie masz nic oprócz siebie, jedziesz. Nie zrobi tego lepiej nikt oprócz Ciebie, czym jest twoja walka, oprócz Ciebie nikt tego nie wie.
~~~

Nauka, nauka i jeszcze raz nauka. przyznam, że miałam dzisiaj w szkole taką chwilę zwątpienia, że chciałam wrócić do gimnazjum, zaczęłam tęsknić. nawał tego wszystkiego mnie przeraził. ale wiadomo- początki bywają trudne. nauczyciele w tamtym roku nas ostrzegali, że to będzie dla nas szok. mimo to po powrocie do domu dostałam ni stąd ni z owąd porządną dawkę pozytywnej energii :) poradzę sobie, ale muszę ciężko pracować!
Ostatnio zaczęłam poważnie myśleć nad zrobieniem sobie kolczyków w uszach. poprzednie dziurki mi zarosły niestety. a kolczyk w wardze mi już nie wystarcza :D ale to się jeszcze zobaczy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz :)