poniedziałek, 3 września 2012

koniec i początek

Te dni dały tlen moim płucom.
Dziś oboje wiemy, że te dni już nie wrócą.
Patrzymy wstecz, bo tyle za nami.
Lecz ważne są tylko dni, których nie znamy
 ~~~

Wczoraj oficjalnie zakończyły się wakacje. Wakacje 2012, które dzięki ludziom, z którymi przebywałam i dzięki tym, których poznałam były wspaniałe. wiele się nauczyłam przez te dwa miesiące. niby krótki okres czasu, ale dał mi wiele. doznałam wielu nowych wrażeń, nowe odczucia, nowe emocje, nowe miejsca, nowi ludzie. to, co się we mnie rodziło, te wszystkie emocje, po prostu nie do opisania. teraz wiem, że ja też mogę być szczęśliwa, i że potrafię osiągnąć to, co sobie postanowię. i tak teraz, z nowymi doświadczeniami, pełna zapału i pozytywnego nastawienia ruszam do nowej szkoły!

3 komentarze:

  1. Moje wakacje też były udane ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny nagłówek!:D

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bym czytała wrażenia z moich wakacji . ;D Jestem w pełni zmotywowana na ten rok szkolny ^^ .

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz :)