wtorek, 4 września 2012

pierwszy dzień

Życie to chwila, więc trzymam grę
to wszystko mija, ej, dzień za dniem
w nas drzemie siła i chcemy mieć
więcej czasu, żeby zdobyć swój cel!
~~~

Pierwszy dzień w nowej szkole zaliczam do udanych! jednak liceum to naprawdę inny poziom, zupełnie inni ludzie, dojrzalsi, bardziej tolerancyjni. czuję się bardziej swobodnie. podobno to najlepszy okres w życiu człowieka, a zawarte przyjaźnie pozostają do końca, więc zamierzam ten czas wykorzystać jak najlepiej! jak narazie poznani przeze mnie nauczyciele są w porządku, jutro ciąg dalszy. pozytywne nastawienie i jedziemy dalej!


4 komentarze:

  1. Mam nadzieję że za 2 lata liceum też nie tak miło przywita : )
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak też jestem w 1 liceum. Ale jak na razie mi nie odpowiada i wolałabym wrócić do gimnazjum ale zobaczymy jak to będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wolalam gimnazjum:))) nie bylo tyle obowiazkow moza bylo jeszcze zachowywac sie frywolnie a liceum to maniery i obowiazki:)))) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz :)